ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK (ÁSZF)

Az Mucius Scaevola Tervező és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság által működtetett Teszt Étterem és Pizzéria Étlapja honlapon történő vásárlásra elektronikus úton és telefonos megrendelés alapján van lehetőség. A Megrendelő a megrendelésének leadásával elfogadja jelen szerződésben foglaltakat. Az online rendelés csak a Teszt Étterem és Pizzéria Étlapja honlap regisztrált felhasználói számára elérhető.

Előzetes regisztráció

Az online rendelés csak regisztrált vendégeink számára elérhető. Az űrlap kitöltésénél kérjük, ügyeljen arra, hogy azt a címet adja meg, ahová szeretné, hogy a megrendelt ételt kiszállítsák. A regisztráció a Regisztráció gombra kattintva valósul meg. Ezután a BEJELENTKEZÉS - BELÉPÉS oldalon a regisztrációkor megadott felhasználónévvel és jelszóval lehet belépni.

Böngészés az étlapon

Az étlapon való böngészésre, a főoldalon, vagy az oldalsávban látható termékkategóriák segítségével van lehetőség. Az adott termékkategóriára kattintva az adott kategóriához tartozó termékekhez navigál, ugrik az oldal és a középső felületén jelennek meg a kívánt termékek.

Étel kiválasztása és kosárba helyezése

Az étel neve melletti kosár ikonra kattintva rendelheti meg a kiválasztott ételt. Az oldal tetején folyamatosan ellenőrizheti kosara aktuális tartalmát. A fizetendő összeg és a megrendelni kívánt tételek (részletesebben) a kosár menüpontban tekinthetőek meg. A kosár tartalmazni fogja az összes eddig belehelyezett terméket.

A kosárba egymás után több ételt is beletehetünk, ilyenkor azok egymás alatt, listaszerűen jelennek meg.

Kosár tartalmának törlése

A kosárban szereplő tételt az étel neve melletti 'Szemetes' ikonra kattintva, egyenként törölhetjük.

Étel megrendelése

Ha már minden ételt kiválasztottunk, amit szeretnénk megrendelni, akkor ellenőrizzük, hogy a Kiszállítási cím kiválasztásánál a helyes kiszállítási cím szerepel-e. Ha másik címre szeretnénk kiszállíttatni megrendelésünket, akkor a Szállítási cím módosítására kattintva lehet módosítani a kiszállítási címet, illetve új címet felvenni. A Számlázási cím kiválasztásánál lehet megadni, hogy kérünk-e áfás számlát. Ha új számlázási címet akarunk megadni, vagy módosítani a jelenlegit, akkor válasszuk a Számlázási adatok menüpontot, ahol meg lehet adni a kívánt számlázási adatokat.

A kosár tartalma, a rendelési cím kiválasztása és a számlázás alatt választhatjuk ki a fizetés módját (pl. készpénz).

A Megjegyzés, kívánságok résznél beírhatja a rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit, esetleges kívánságait, melyeket igyekszünk teljesíteni.

Teljesítési és szállítási feltételek és árak

Házhozszállítást jelenleg csak Budapest X. kerületében vállalunk. A kőbányai kiszállításokkal kapcsolatban, kérjük, mindenképpen vegye fel a kapcsolatot velünk elérhetőségeink valamelyikén.

A kiszállításért nem számolunk fel külön díjat!

Házhozszállítás csak az étterem nyitvatartási idejében lehetséges.

Rendeléseiket 09:30-16:00 között fogadják kollégáink.

A megrendelt ételeket a lehető leggyorsabban kiszállítjuk a megadott címre.

Természetesen a megrendelt ételek személyes átvételére is van lehetőség éttermünkben annak nyitva tartási ideje alatt.

Tájékoztatás a fizetési módokról

Kiszállítás esetén többféle fizetési mód közül választhatunk. Az egyik az utánvétes megoldás, ilyenkor a megrendelt termék árát a terméket kézbesítő futárnak kell kifizetni.

A másik mód a weben keresztül történő fizetés, erre SZÉP kártyával vagy bankkártyával van lehetőség.

A vételár mindig a kiválasztott terméknél feltüntetett ár, mely minden esetben bruttóban és forintban értendő. A termékek házhoz szállítása díjmentes.

A honlapon keresztül vagy telefonon leadott megrendelések minimális összege 1000 Ft.

Számlakiállítás

A megrendelésről a futár blokkot ad, számlakiállítási igényét kérjük, a megrendeléskor előzetesen jelezni szíveskedjék. A számlán a regisztrációnál megadott számlázási cím fog szerepelni.

Megrendelés leadása

A Megrendelés leadása gombra kattintva a MEGRENDELÉS ELLENŐRZÉSE oldalra jut, ahol még egyszer áttekintheti a rendeléssel kapcsolatos összes adatot. Kérjük, hogy itt még egyszer ellenőrizze az adatok pontosságát. Amennyiben hibát, tévesztést észlel, itt még lehetősége van visszamenni a korábbi KOSÁR - ÉTELRENDELÉS oldalra. Ha mindent rendben talált, a Megrendelés megerősítése gombra való kattintással tudja leadni a rendelését.

Szolgáltató visszaigazolása

A megrendelése feldolgozásra kerül. A sikeres rendelés esetén a kollégáink visszaigazoló e-mailben értesítik a rendelés sikerességéről, illetve részleteiről. A visszaigazoló e-mail a regisztrációkor megadott e-mail címre érkezik és tartalmazza a megrendelt tételeket, azok árait, valamint a megrendelő regisztrációkor megadott adatait. Szükség esetén munkatársunk telefonon is igazolja a rendelés megvalósulását. Továbbá az aktuális és minden korábbi megrendelését láthatja a KORÁBBI MEGRENDELÉSEK menüpontban is.

Javítás lehetősége

Adatai módosítására, javítására bármikor lehetősége van, ehhez először be kell lépni a regisztrációkor megadott e-mail címmel és jelszóval. Belépés után az FELHASZNÁLÓI FIÓK - ADATAIM oldal menüpontjai közül választva módosíthatja az adatait.

Kosara tartalmának módosítására egészen a megrendelés leadásáig van lehetőség.

Ha valamilyen oknál fogva a megrendelését vissza kívánja vonni, arra a megrendelés elküldését követő negyedórában van lehetősége, telefonon.

Bármilyen felmerülő kérdés esetén kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink valamelyikén!

A Teszt Étterem és Pizzéria Étlapja honlapján történt rendeléssel a Megrendelő kijelenti, hogy elfogadja jelen szerződési feltételeket és tisztában van a rendelés menetével. A megrendelést csak abban az esetben áll módunkban elfogadni és teljesíteni, amennyiben a megrendelő hiánytalanul és pontosan megadja a szükséges adatokat. Ennek elmulasztásából eredő károkért, illetve a folyamat közben felmerülő technikai problémákért a Teszt Étterem és Pizzéria felelősséget nem vállal.

A felelősség korlátozása

A Teszt Étterem és Pizzéria Étlapja honlapon történő vásárlás feltételezi a Megrendelő részéről az internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását. A Teszt Étterem és Pizzéria semmilyen tekintetben nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltak miatt, bármilyen okból is következtek be:

Reklamáció

Reklamációval, panasszal forduljon bizalommal hozzánk elérthetőségeink valamelyikén.

Azonnali probléma esetén 20 percen belül reagálunk, minden más esetben 24 órán belül tájékoztatjuk.

 

BANKKÁRTYA ÉS SZÉP KÁRTYA ELFOGADÓ HELY

* A szórólapunkon meghirdetett 26 cm-es pizza akció CSAK TELEFONOS MEGRENDELÉS esetén érvényes.